Sunday, January 21, 2007

Mesyuarat di bilik ku. lOlz

So yeah, another entry here. Last night I was busy doing my work sekali ada tia anak tiga urang ani asi2 masuk bilik ku. Bisai wah basia ni. Durang sibuk2 discuss pasal contract handphones yang cali nya durang tiga yang kan membali tapi be discuss di bilik ku. Aku betanya2 durang pun macam nda kana layan. Awu apa jua aku ni, nada mood kan bali contract. Pasal apa nah. pasal durang 3 ani yang kan be tipun ke brunei saja.. Pam2 lah kan.. Urang di awangan.. Chewah. Pastu aku sibuk2 kan diri membaca bahapa, since aku macam tunggul di 'BILIKku' atu.. Sampai aku kana tandang dari dapan comp ku wah, rasa jua kan browsing pasal contract. Aku ngalah ja.. Haha..

No hard feelings. Just a sindir-post here. Hahaha.. Lolz

Bah adios. kan membawa di ri ku, ke Library.

0 comments:

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008